W piątek - 27 października - rozpocznie się składanie wniosków do budżetu obywatelskiego na rok 2024.
Tak jak w ubiegłym roku z kwoty 1 000 000 zł, środki w wysokości 940.000 zł przeznaczone są na realizację projektów o charakterze inwestycyjnym, a środki w wysokości 60.000 zł będzie można wykorzystać na realizację projektów o charakterze nieinwestycyjnym.
Mieszkańcy mogą składać wnioski do 11 grudnia 2023 r. do godz. 15:00
W artykule - szczegóły oraz do pobrania: regulamin BO i formularz zgłoszenia.
Składanie wniosków:
1) w przypadku ręcznego wypełnienia wniosku - osobiście w Urzędzie Gminy
2) elektronicznie poprzez wypełnienie formularza elektronicznego dostępnego na stronie dobraszczecinska.budzet-obywatelski.org lub w formie zeskanowanych oryginalnych formularzy nadesłanych na adres mailowy .
Propozycję projektu należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu.
Harmonogram tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego:
- składanie wniosków od 27.10.2023 r. do 11.12.2023 r. godz. 15:00
- weryfikacja i opinia projektów do 12.01.2024 r.
- głosowanie od 29.01.2024 r. do 12.02.2024 r. godz. 15:00
- lista rekomendowanych projektów do 19.02.2024 r.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej dedykowanej budżetowi obywatelskiemu www.dobraszczecinska.budzet-obywatelski.org.
Do pobrania:
Uchwała nr XLV/589/2023 Rady Gminy Dobra z dnia z dnia 19 września 2023 r. w sprawie zasad budżetu obywatelskiego na rok 2024:
Formularz zgłoszenia:
Info i grafika: UG Dobra