Reklama r2m

 

System helpdesk w naszej gminie - zgłaszamy awarie on-line!

System helpdesk w naszej gminie - zgłaszamy awarie on-line!


[ edit: ten artykuł to oczywiście żart prima-aprilisowy :) mam nadzieję, że podobał się artykuł i pomysł ;) ]

Przybywa w naszej gminie mieszkańców, infrastruktury i... problemów. Usterki, awarie są dość częste, a mieszkańcy zastanawiają się kiedy zostaną usunięte, czy ktoś jeszcze coś zgłaszał.

Postanowiliśmy to uporządkować i wkroczyć z rozwiązaniem, które powinno pomóc opanować tę sytuację - uruchamiamy system zgłoszeń problemów do Urzędu Gminy.
Oczywiście - on-line.

 

To system zwany potocznie z jęz. angielskiego "helpdesk". Użytkownik zgłasza problem po sprawdzeniu, że nikt wcześniej go nie zarejestrował.
Urzędnik otrzymuje o nim informację i przystępuje do obsługi zgłoszenia, czyli zazwyczaj zleca usunięcie awarii podmiotowi zewnętrznemu, z którym jest podpisana odpowiednia umowa.
Potem oznacza w systemie helpdesk zrealizowanie zgłoszenia, a szczęśliwi mieszkańcy mogą dalej cieszyć się bezproblemowym życiem w naszej gminie.

Taka jest ogólna zasada działania. Szczegóły obsługi podamy w momencie uruchomienia.

Czy to wszystko?
Oczywiście, że nie. Jeśli system przyjmie się i zyska przychylność mieszkańców, to w przyszłym roku planujemy pójść krok dalej - helpdesk przekaże zgłoszenia bezpośrednio do podmiotu zewnętrznego z pominięciem urzędników.
W następnym etapie (2-3 lata) część awarii będzie usuwała się samoczynnie w kilka chwil od rejestracji zgłoszenia w systemie helpdesk. Tym samym jakość życia w naszej gminie ulegnie radykalnej poprawie :)

Wypatrujcie informacji, kiedy startujemy!


Informacja własna

 

Reklama r6s