Dotychczas aplikacja BLISKO kojarzyła nam się przede wszystkim z harmonogramem odbioru odpadów oraz informacjami o sposobie selekcji śmieci.
Teraz doszła w niej nowa funkcjonalność - informowanie o awariach i planowanym wstrzymaniu dostaw wody. O poszerzeniu zakresu działania aplikacji informuje UG Dobra.
Dzięki współpracy Gminy Dobra oraz Wodociągów Zachodniopomorskich wprowadzamy dodatkową możliwość do aplikacji BLISKO. Przedsiębiorstwo będzie informowało mieszkańców gminy Dobra o awariach i planowanym wstrzymaniu dostaw wody na terenie Gminy Dobra poprzez aplikację BLISKO.
Wobec powyższego zachęcamy mieszkańców do pobrania aplikacji BLISKO dzięki której będziecie Państwo na bieżąco informowani o wszelkich pracach wykonywanych na sieciach wodociągowych i związanych z tym przerwach w dostawie wody na terenie naszej Gminy.
Mamy nadzieję, że nowa funkcjonalność systemu będzie użyteczna dla Państwa. Niezależnie od wprowadzonych zmian w aplikacji Blisko, zarówno eksploatator jak i gmina, będą także informowały o planowanych przerwach w dostawie wody na dotychczasowych zasadach tj. min. na swoich stronach internetowych.
W aplikacji należy wpisać swoją lub inną interesującą miejscowość. Aplikacja BLISKO zaproponuje nadawców z tego obszaru, a użytkownik zdecyduje z jakich serwisów tematycznych będzie chciał otrzymywać informacje.
Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji BLISKO, należy:
1. Pobrać aplikację odpowiednią dla platformy telefonu - przejdź na stronę Google Play (w razie problemów, aplikacja na system Android jest dostępna bezpośrednio TUTAJ)
2. Aktywować aplikację na swoim telefonie.
3. Wybrać serwis informacyjny (grupę), z której chce się otrzymywać wiadomości. Można rejestrować się w dowolnej liczbie grup.
Tekst: UG Dobra
Foto: ilustracyjne