Aplikacja BLISKO - teraz także o awariach i wstrzymaniach dostawy wody

Aplikacja BLISKO - teraz także o awariach i wstrzymaniach dostawy wody


Dotychczas aplikacja BLISKO kojarzyła nam się przede wszystkim z harmonogramem odbioru odpadów oraz informacjami o sposobie selekcji śmieci.

Teraz doszła w niej nowa funkcjonalność - informowanie o awariach i planowanym wstrzymaniu dostaw wody. O poszerzeniu zakresu działania aplikacji informuje UG Dobra.

 

Dzięki współpracy Gminy Dobra oraz Wodociągów Zachodniopomorskich wprowadzamy dodatkową możliwość do aplikacji BLISKO. Przedsiębiorstwo będzie informowało mieszkańców gminy Dobra o awariach i planowanym wstrzymaniu dostaw wody na terenie Gminy Dobra poprzez aplikację BLISKO.

Wobec powyższego zachęcamy mieszkańców do pobrania aplikacji BLISKO dzięki której będziecie Państwo na bieżąco informowani o wszelkich pracach wykonywanych na sieciach wodociągowych i związanych z tym przerwach w dostawie wody na terenie naszej Gminy.

Mamy nadzieję, że nowa funkcjonalność systemu będzie użyteczna dla Państwa. Niezależnie od wprowadzonych zmian w aplikacji Blisko, zarówno eksploatator jak i gmina, będą także informowały o planowanych przerwach w dostawie wody na dotychczasowych zasadach tj. min. na swoich stronach internetowych.

W aplikacji należy wpisać swoją lub inną interesującą miejscowość. Aplikacja BLISKO zaproponuje nadawców z tego obszaru, a użytkownik zdecyduje z jakich serwisów tematycznych będzie chciał otrzymywać informacje.

Aby korzystać z bezpłatnej aplikacji BLISKO, należy:

1. Pobrać aplikację odpowiednią dla platformy telefonu - przejdź na stronę Google Play (w razie problemów, aplikacja na system Android jest dostępna bezpośrednio TUTAJ)

2. Aktywować aplikację na swoim telefonie.

3. Wybrać serwis informacyjny (grupę), z której chce się otrzymywać wiadomości. Można rejestrować się w dowolnej liczbie grup.


Tekst: UG Dobra
Foto: ilustracyjne