UG Dobra ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 09 czerwca 2022 r. do godz. 15:00 - za pośrednictwem poczty lub osobiście w Sekretariacie UG Dobra.
Ważne: dokumenty rekrutacyjne przesłane pocztą elektroniczną lub po terminie - nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą - decyduje termin wpłynięcia dokumentów do UG, a nie data stempla pocztowego.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Dobra. Konkurs zostanie przeprowadzony nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert przez kandydatów.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie pisemnie w postaci papierowej, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia.
Szczegóły oferty, zakres zadań i dokumenty do pobrania dostępne są na stronie: https://bip.dobraszczecinska.pl/artykul/konkurs-na-stanowisko-dyrektora-publicznej-szkoly-podstawowej-im-k-i-galczynskiego-w-dobrej-3
Info: UG Dobra