UG Dobra ponownie ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Strażnik Gminny w Straży Gminnej w Dobrej. Poprzedni nabór nie pozwolił na zatrudnienie jedynego kandydata, ponieważ jego oferta nie spełniała wymagań formalnych.
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy od 01 stycznia 2022 r., aplikować można tylko osobiście (w sekretariacie UG Dobra w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a) lub drogą pocztową do 20 grudnia 2021 (poniedziałek) do godz. 16:30.
Ważne: dokumenty rekrutacyjne przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Nabór będzie przeprowadzony w II etapach, a etap drugi to test pisemny i rozmowa kwalifikacyjna.
Niezbędne wymagania:
Strażnikiem może być osoba, która:
1. posiada obywatelstwo polskie;
2. ukończyła 21 lat;
3. korzysta z pełni praw publicznych;
4. posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe;
5. cieszy się nienaganną opinią;
6. jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym;
7. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
8. ma uregulowany stosunek do służby wojskowej;
9. posiada uprawnienia do kierowania pojazdem kategorii B.
Ważne informacje:
Osoba podejmująca pracę na stanowisku strażnika gminnego po raz pierwszy zatrudniana jest na czas określony, nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego odbywa szkolenie podstawowe zakończone egzaminem. Praca zgodnie z grafikiem, zmianowa, w tym w soboty, w niedzielę i w święta.
Szczegóły oferty, zakres zadań i dokumenty do pobrania dostępne są na stronie: https://bip.dobraszczecinska.pl/strony/zmiany/16555.dhtml
Dodatkowe informacje można uzyskać także pod numerem telefonu: 91 424 44 93.
Info: UG Dobra
Foto: własne