Jak informuje UG Dobra, zgodnie z uchwałą Nr XXXIII/455/2014 Rady Gminy Dobra oraz Zarządzeniem Nr 69/2020 Wójta Gminy Dobra, dla uczniów szczególnie uzdolnionych z terenu naszej gminy można ubiegać się o przyznanie stypendium Wójta Gminy.
Termin składania wniosków upływa 2021-09-20. Którzy uczniowie mogą je uzyskać, kto składa wniosek, dokumenty do pobrania oraz inne szczegóły - w artykule:
Stypendium dotyczy osiągnięć w nauce w roku szkolnym 2020/2021 z dziedzin objętych programem nauczania z wyłączeniem muzyki, plastyki i sportu.
Przeznaczone jest dla uczniów:
1) szkoły podstawowej po ukończeniu klasy IV,
2) gimnazjum po ukończeniu klasy I,
3) szkoły ponadgimnazjalnej, kończącej się maturą, po ukończeniu klasy I,
którzy spełniają jeden z warunków:
- w klasyfikacji rocznej: ocena wzorowa z zachowania i średnia ocen co najmniej 4,75 i bycie laureatem konkursu lub olimpiady przedmiotowej albo turnieju wiedzy i umiejętności o zasięgu co najmniej powiatowym lub regionalnym;
- w klasyfikacji rocznej: ocena bardzo dobra z zachowania i średnia ocen co najmniej 4,75 i bycie laureatem konkursu lub olimpiady przedmiotowej albo turnieju wiedzy i umiejętności o zasięgu co najmniej wojewódzkim.
Z wnioskiem o przyznanie stypendium, po uzyskaniu pozytywnej opinii rady pedagogicznej mogą wystąpić: dyrektor szkoły, rada rodziców lub pełnoletni uczeń, rodzic bądź opiekun prawny ucznia - za pośrednictwem dyrektora szkoły, do której uczeń uczęszcza.
Dokumenty do zapoznania się:
Wniosek składa się w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół (ZEAS) w Dobrej, z siedzibą w Dołujach, przy ul. Daniela 32. Termin składania wniosków upływa 20 września 2021 r.
Szczegółowe informacje na temat stypendium uzyskać można w ZEAS - tel. 91 311 37 38.
Info: UG Dobra