Informacja Opery na Zamku dotycząca odwołania wszystkich wydarzeń z udziałem publiczności - do końca marca 2020r.
Poniżej - także informacja o możliwości uzyskania zwrotu należności za zakupione bilety:
Uprzejmie informujemy, że w związku z decyzją sztabu kryzysowego z udziałem ministra kultury i dziedzictwa narodowego o czasowym zamknięciu od 12 marca 2020 r. instytucji kultury, filharmonii, oper, teatrów, muzeów, kin oraz szkół, uczelni wyższych i placówek szkolnictwa artystycznego, zostają odwołane wszystkie wydarzenia w Operze na Zamku w Szczecinie z udziałem publiczności, zaplanowane do końca marca 2020 r. Na bieżąco będziemy Państwa informować o dalszych krokach.
Prosimy o śledzenie komunikatów.
Zwrot pieniędzy za bilety kupione w kasie Opery na odwołane spektakle, możliwy jest wyłącznie w kasie opery, na podstawie zwrotu biletu. Kasa opery czynna jest od wtorku do piątku w godz. 12:00-18:00. Zwrotu należy dokonać do końca kwietnia.
W przypadku biletów zakupionych on-line zwrot nastąpi automatycznie, do 30 dni, na konto, z którego zostały zakupione bilety.
W przypadku biletów opłaconych przelewem, zwrot nastąpi na konto, jeśli bilety są w kasie opery. Jeśli zostały odebrane, wówczas zwrot należności jest możliwy tylko w kasie opery.
Informacji dotyczących zwrotu biletów uzyskać można pod numerami telefonów 91 43 48 139 oraz 91 43 48 140, od poniedziałku do piątku, w g. 10-15.
Wydarzenia gościnne, zaplanowane do 31 marca również się nie odbędą. W sprawach związanych z ewentualnymi zwrotami biletów należy kontaktować się z organizatorami i miejscami zakupu biletów.
Info: Opera na Zamku - komunikat prasowy