W czwartek, 2021-09-10, ukazało się obwieszczenie Wójta Gminy Dobra o toczącym się postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na budowie oświetlenia drogowego na terenie działek 24/36, 24/51, 24/52, 24/53 położonych w rejonie ul. Kameralnej w Mierzynie.
Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od ogłoszenia.
W tym czasie strony mogą zapoznać się z dokumentami i składać ewentualne uwagi.
Z aktami sprawy można zapoznać się w budynku UG w Dobrej (Referat Planowania Przestrzennego przy ul. Granicznej 24a):
Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od ogłoszenia.
W tym czasie strony mogą zapoznać się z dokumentami i składać ewentualne uwagi.
Z aktami sprawy można zapoznać się w budynku UG w Dobrej (Referat Planowania Przestrzennego przy ul. Granicznej 24a):
- w poniedziałki w godz. 8:30 - 16:30
- w środy i czwartki w godz. 7:00 - 15:00
Info: UG Dobra